MASSIMO DUTTI FALL SUMMER 2018

Ik was uitgenodigd voor de voorstelling van de nieuwe lente / zomer collectie 2018 van Massimo Dutti in Antwerpen. Er is een hele mooie limited collection die enkel te koop is in de winkel te Antwerpen, Brussel en online.

Dit mooie jasje is onder andere uit de Limited collection. Het is een combinatie van een katoenen trui met open rugpand en een zijden bomber.

Dit is een zijden trench met strik. Hoe mooi!

Deze gele off-the shoulder jumpsuit is ook supermooi. Ik ben gek op off-the shoulder kleding en ook van de kleur geel. Ik durf het best te dragen en het geeft totaal eens een andere look dan zwart.

Er is natuurlijk ook een mannencollectie:

Ik was enorm onder de indruk van de collectie. Heel erg mooi. Massimo Dutti is voortdurend bezig met vernieuwing. Vroeger waren de collecties echt klassiek. Dit is wel nog zo, maar door het gebruik van de juiste stoffen en kleuren maakt het de collectie voor veel mensen toegankelijk. De sfeer zat perfect: superfijne mensen, goeie muziek, top kledij, prachtige winkel veel kleding kunnen passen en medebloggers ontmoet. Heel leuk allemaal!

Shop here the Limited collection and the whole collection.

|Dit artikel bevat een event waarvoor ik uitgenodigd was. Lees mijn Disclaimer.

Plaats een reactie